מדיניות משלוחים

 

למעקב אחר הזמנתך לחץ כאן יש לבחור בסוג משלוח פנים ארצי ולהזין את מספר ההזמנה שלך באתר

 

מדיניות משלוחים:

אנו רוצים להעניק לך חווית שירות טובה ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה או החזרה של המוצרים לפי האפשרויות הבאות:

אפשרויות המשלוח:

  1. משלוח לנקודת איסוף (לוקר) חינם בקניה מעל 199 ₪ עד 5 ימי עסקים עלות המשלוח בקניה עד 199 ₪ הינה 8.90 ₪
  2. משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 299 ₪ עם שליח עד הבית או למקום עבודתך עד 5 ימי עסקים  עלות המשלוח בקניה עד 299 ₪ הינה 24.90 ₪

עדכונים לגבי המשלוח יישלחו באמצעות מסרונים לנייד בו בוצעה ההזמנה, יש לוודא שהוזן מספר תקין וזמין לקבלת מסרונים. 

שירות משלוח ללוקר מתאפשר במידה וברשותך סמארטפון זמין לקבלת מסרונים והורדת אפליקציה ייעודית.
אנחנו ממליצים להוריד את האפליקציה כבר בסיום הזמנתכם באתר.

למידע על מיקום הלוקר הקרוב אליך, עזרה בנושא תפעול והורדת האפליקציה ניתן להתעדכן באתר שלאגר בלינק:

https://www.shlager.com/

כאשר המשלוח מגיע ללוקר תישלח אליכם הודעה / עדכון באפליקציה. המשלוח ימתין
לאיסוף בלוקר 3 ימי עסקים. במידה והמשלוח לא נאסף בטווח זה הוא יחזור למרכז המיון והפצתו מחדש כרוכה בעלות משלוח.

 

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה,  במידה והזמנה הינה הזמנה לבית החבילה תישלח אליך בתוך 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (במידה וההזמנה בוצעה עד השעה 14:00. במקרה בו ההזמנה התקבלה לאחר השעה 14:00 היא תטופל בעדיפות ראשונה בבוקר יום העסקים הבא), באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.

ליעדים המוגדרים חריגים על פי חברת השילוח תסופק ההזמנה עד 7 ימי עסקים.

בחודש נובמבר ייתכנו עיכובים בחברות השילוח וזמני האספקה עלולים להתארך עד 14 ימי עסקים.

 מעקב אחר הזמנה:

לאחר ביצוע הקנייה יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה. במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל נוסף ובו אישור על כך שההזמנה בדרך אליך.

לאחר מכן יתקבלו מסרונים נוספים מחברת השילוח לעדכון ומעקב על הזמנתך.

 למעקב אחר הזמנתך לחץ כאן יש לבחור בסוג משלוח פנים ארצי ולהזין את מספר ההזמנה שלך באתר

איזורי שילוח:

ניתן לבצע הזמנה באתר Keds לכל איזורי הארץ, למעט איזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנות לחו"ל. במידה והנך שוהה באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם מולך מראש מקום איסוף סמוך במידת האפשר.

 

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:

ניתן לשנות את אופן השילוח ע"י פניה לשירות הלקוחות בתוך חצי שעה מקבלת ההזמנה בשעות פעילות המרכז הלוגיסטי בימים א'-ה' בשעות 9:00-16:00.

במידה וההזמנה בוצעה מחוץ לשעות הפעילות יש לפנות שוב בבוקר יום העסקים הבא. 

 

החזרה או החלפה: 

למעבר לעמוד החלפות לחצו כאן 

לכל הזמנה יש אפשרות החזרה או החלפה בחינם

החלפה או החזרה תתאפשר עד 14 יום מקבלת ההזמנה.

החלפה ניתנת למידה או צבע באותו הפריט, אין אפשרות החלפה לפריט אחר.

החזרה תתאפשר לפריטים באריזה המקורית שלא בוצע בהם שימוש.

בסיום התהליך יתקבל שובר (גיפט קארד) לרכישה חוזרת באתר במלוא הסכום ששולם על הפריטים או פריטים חלופיים לבחירתכם

 

השירות ניתן בחינם פעם אחת עבור כל הזמנה דרך נקודת איסוף (לוקר)

החלפה או החזרה נוספת להזמנה כרוכה בתוספת תשלום של ₪30

ניתן לשדרג את השירות לשליח עד הבית בתוספת תשלום של ₪25

 זמנית החלפה והחזרה דרך לוקר אינה זמינה והשירות ניתן עד הבית ללא תוספת תשלום

 

שימו לב - שירות החזרה או החלפה אינו מהווה ביטול עסקה ולכן לא יינתן דרכו זיכוי לאמצעי התשלום ולא ייגבו דמי ביטול

למידע על ביטול עסקה לחצו כאן