5 טרנדים לבגדי ילדים לשנת 2023

5 טרנדים לבגדי ילדים לשנת 2023

ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה וילדים זה גם בגדים. המון בגדים. הם גדלים מהר ומתלכלכים מהר אפילו יותר, לכן כל הורה יודע שבחירת בגדים לילדים זה חלק מהשגרה ההורית הקבועה. אופנה מתפתחת כל הזמן ואופנת הילדים לא נשארת מאחור, שנת 2023 לא יוצאת דופן והיא באה לתת בראש. הנה חמישה מהטרנדים החמים ביותר בבגדי ילדים לשנה זו שיקלו עליכם את הבחירה ויוציאו את הילדים מרוצים:
  1. קיימות: קיימות היא טרנד צומח בכל תחומי האופנה, כולל בגדי ילדים. מותגים משתמשים בחומרים ידידותיים יותר לסביבה, כמו כותנה אורגנית ופוליאסטר ממוחזר, ומקדמים שיטות ייצור בר קיימא. הורים הופכים מודעים יותר ויותר להשפעה שיש לרכישות שלהם על הסביבה ומחפשים ביגוד שהוא לא רק אופנתי אלא גם ידידותי לסביבה. על הדרך, גם עזרתם לכדור הארץ וגם העברתם מסר חינוכי לילדים, לזה אנחנו קוראים: ווין-ווין סיטיואיישן.
  2. צבעים בהירים: צבעים נועזים ובהירים הם גדולים ובולטים (תרתי משמע) באופנת הילדים השנה. מירוק ניאון, דרך גווני צהוב-כתום ועד ורוד חשמלי, בגדי ילדים מעוצבים כדי לבלוט ולהשמיע אמירה. טרנד זה מושלם לילדים שאוהבים לבטא את עצמם באמצעות הבגדים שלהם וחשוב לעודד את דרך הביטוי הזו אצל הילדים שלנו. בגדים הם אחת מהבחירות המוקדמות והראשונות שהילדים שלנו עושים כאנשים עצמאיים ולכן- אל תתווכחו איתם יותר מדי על מה ללבוש, גם אם זה לא נראה לכם ואולי קצת מביך, הם צריכים שתתנו להם את החופש והתמיכה להתלבש כראות עיניהם ולהביע את עצמם ואת בחירותיהם.
  3. סגנונות ניטרליים מגדרית: סגנונות ניטרליים מגדריים הופכים פופולריים יותר ויותר באופנת ילדים, זו הדרך של הדור החדש לשבור את ההכללה ואת הסטריאוטיפים המגדריים והמסורתיים. מותגים יוצרים בגדים שאינם מיועדים במיוחד לבנים או לבנות, אלא לילדים מכל המינים. כחול, ורוד, ירוק- מזמן כבר לא מעידים על מין היילוד, הילד או הילדה. היתרון האמיתי: חיסכון בבגדים עבור הילדים כי אפשר להלביש את כולם בהכל. ווין-ווין כבר אמרנו?
  4. נוחות: נוחות היא המפתח בבגדי ילדים, והטרנדים של השנה משקפים זאת. חומרים רכים ונעימים והתאמה נינוחה, מה שמקל על הילדים לשחק ולהיות פעילים. מותגים משלבים גם מאפיינים כמו רצועות מותן מתכווננות וחומרים נמתחים כדי להבטיח שהבגדים מתאימים היטב ונוחים ללבישה. בסופו של דבר, הטעם של הילדים לא יציב ומשתנה מיום ליום, מה שחשוב להם ולכם באמת, זה שיהיה להם נוח, שיוכלו לרוץ, לנוע בחופשיות, לשחק ולהנות- כי זה מה שילדים אמורים לעשות, לא?
  5. עיצובים בהשראת וינטג' ורטרו: אולי אנחנו נפתיע אתכם עכשיו, אבל עיצובים בהשראת וינטג' ורטרו עושים קאמבק ענק לאופנת הילדים. זה הזמן שלכם- ההורים, לחזור קצת אל הילדות שלכם ולהעביר את המסורת לילדים. מצווארונים גדולים ועד למכנסיים עם פעמון, בגדי ילדים מעוצבים עם קריצה לעשורים האחרונים הם הדבר הבא. טרנד זה מושלם עבור הורים שרוצים שילדיהם ייראו מסוגננים תוך שמירה על המראה הקלאסי.
חמשת הטרנדים האלו מעצבים את נוף האופנה לילדים לשנת 2023. מקיימות ועד צבעים נועזים, סגנונות ניטרליים מגדרית ועד נוחות ועיצובים בהשראת וינטג', לכולם יש מקום וביטוי עצמי בעולם אופנת הילדים. בין אם אתם מחפשים בגדים ידידותיים לסביבה, מסוגננים, נוחים, נוסטלגיים, או הכל יחד, יש הרבה אפשרויות לבחירה השנה. מה שחשוב באמת- תנו לילדים שלכם את החופש לבחור את הבגדים שלהם ולהיות שותפים מלאים בהחלטה איך הם יצאו מהבית היום, זה הרבה מעבר ללבוש, זה הרבה מעבר לאופנה, זה בוסט לביטחון העצמי שיכול להגיע רק מכם. שתהיה שנה מוצלחת לכולם!
    בחזרה לבלוג