קולקציית השמלות המסתובבות תגרום לילדות להרגיש כמו נסיכות

קולקציית השמלות המסתובבות תגרום לילדות להרגיש כמו נסיכות

ילדות מאוד אוהבות נסיכות, הן אוהבות את הטייטל ואת ההטבות שמגיעות איתו - תחושת חופש וגישה למאגרים של בגדים אופנתיים במיוחד. לכל ילדה יש את הנסיכה האהובה עליה, שהיא מקור השראה מבחינת האישיות, המוטיבציה שלה בסיפור וחוש הסטייל. לכן הנסיכה הפרטית שלכם מתחקה אחריה במגוון היבטים: הקאץ' פרייזים, המניירות, כוחות העל שלעיתים נוכחים ומזוהים עם אותה נסיכה וכמובן הלבוש, שמתבטא בבחירת שמלות דומות (גם אם רק בצבע) לאלו שהנסיכה לובשת בסרט או סדרה שהיא מככבת בה, השמלות שמתנפנפות ברוח וגורמות לה לרחף במרחב. האפרוחיות המתוקות יכולות להרגיש כמו נסיכות מתי שרק ירצו כשהן לבושות בשמלות מסתובבות. 

 קלילות, אווריריות ונוחות

שמלות מסתובבות הן התשובה שהילדות שלכם מחפשות, הדרך שלהן להפוך לנסיכות בין רגע תוך כדי שהן נהנות מחופש תנועה מלא ונוחות אינסופית. הן האיזון המושלם בין מודרני לוינטג' ברמת העיצוב והן מיוצרות מבדים איכותיים ועמידים שנשמרים היטב, כך שהשמלות יוצאות ממכונת הכביסה הביתית רעננות ורכות כביום קנייתן. כשהקטנטנות שלכם ילבשו אותן הן לא יהוו מכשול, הן לא יגרדו, יעיקו או יציקו כי הן מונחות בעדינות יתרה, בטבעיות. השמלות המסתובבות של קדס יסייעו לילדות שלכם להיות פשוט ילדות: ליהנות מהסקרנות, התמימות והקסם של הילדות – לשחק, לקפוץ, לצחוק ולהתרגש כל יום מחדש כשהן עטופות ברכות ובסטייל.

 מתאימות להכל - לאירוע וליום חול

עכשיו הילדות שלכם יכולות להתלבש כמו הנסיכות האהובות עליהן מהסרטים, הסדרות וסיפורי האגדות, עם קולקציה חדשה ומטריפה שמגיעה לקדס ממש בקרוב, ומכילה פריטים במגוון צבעים ועיצובים שאף ילדה לא תישאר להם אדישה. כך כל נסיכה בהתהוות תוכל למצוא את השמלה בצבע האהוב עליה, בסגנון שהכי מסקרן אותה, האחת (או יותר) שתבטא את האישיות שלה בצורה המובהקת והמדויקת ביותר ותגרום לה להרגיש על גג העולם. הילדות שלכם יוכלו להתהלך במבחר השמלות שלנו לאן שרק ירצו: בית הספר, חברות, ארוחות חג משפחתיות, גינת המשחקים.

להיות הכי קסומה והכי מלכותית בסביבה

אצלנו בקדס תגלו בקרוב מאוד מגוון רחב של שמלות מסתובבות שילדות הכי אוהבות, עם הדפסים וגם חלקות שאיתן הן יוכלו להרגיש כמו נסיכות שיצאו מהסרטים אל העולם האמיתי. הן יוכלו להתהלך ולדלג בהן להנאתן בתחושה שהן מרחפות במרחב כי השמלות שלנו כל כך קלילות, רכות ונעימות. זו מעלה שהופכת אותן לוורסטיליות כך שניתן ליצור איתן שילובים מסקרנים ומרגשים של בגדים שמתכתבים נהדר עם כל פריט הנעלה ותכשיט. כך בסתיו שמתקרב בצעדי ענק, תוכלו לתחום שמלה מסתובבת חלקה בז'קט ג'ינס מקושקש, גרביון ונעל בובה, ואילו בימים סגריריים יותר, לתת לאפרוחיות הקטנות ללבוש את השמלות שלנו עם מעיל ומגפיים מתוקים, ולקבל לוק מדליק, שיק, מלכותי וקסום במיוחד שאיתו הן יוכלו לטרוף את העולם.

בחזרה לבלוג