שאלות נפוצות

החנות המקוונת שלנו נועדה להעניק לך חוויית קניה טובה ומהירה ככל האפשר, להציג את הקולקציה המעוצבת שלנו באופן המדויק ביותר ולאפשר לך למצוא, ולרכוש בקלות את הפריטים שחיפשת במהירות, בנוחות ובבטיחות.
ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים באתר. סביר להניח שגם השאלה שלך תופיע כאן, ואם לא, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה בדרכים הבאות:
  • באמצעות הדוא"ל:  [email protected]
  • בטלפון 1700-702-322
  • בדף ה-Facebook שלנו (keds israel)


קנייה באתר

כיצד קונים באתר?
הפריטים באתר קדס מחולקים לקטגוריות שונות. בכל פריט, שהכניסה אליו מתבצעת על ידי הקלקה, ניתן לבחור את הצבע והמידה המבוקשים, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלך באמצעות הכפתור "הוסף לסל הקניות".


מהו סל הקניות שלי?
סל הקניות מאפשר לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים הנבחרים. בכדי להוסיף פריט לסל, יש ללחוץ על הכפתור "הוסף לסל הקניות" הנמצא מימין לכל פריט. בלחיצה על "סל הקניות", ניתן לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלך. לאחר כל הוספת פריט ניתן ללחוץ על כפתור "לתשלום" ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלך.


כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?
בסיום תהליך הקנייה יטען עמוד שבו יוצג לך אישור על ביצוע הקנייה, ומספר הזמנתך. במידה  והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל  ובו אישור על ההזמנה וההודעה על כך שההזמנה בדרכה אליך.אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא"ל שלך תוך 3 ימי עסקים מרגע סיום הקנייה.


לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?
במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 5 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, יש לפנות אל שירות הלקוחות של קדס בדוא"ל [email protected] או בטלפון 1700-702-322.
במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר.


האם צוברים נקודות KEDS KIDS PLUS בקנייה באתר?
בהחלט. על מנת לצבור נקודות במהלך קנייה באתר, בעת תהליך התשלום בקופה אנא סמנו כי הנכם חברי מועדון KEDS KIDS,  והקלידו את מספר הכרטיס או תעודת הזהות שלכם בכדי להזדהות. סכום הפלוסים יחושב בהתאם לסך ההזמנה שנסגרה בפועל. שימו לב: כרטיס ה-KEDS KIDS PLUS שלכם הינו אישי ונועד לשימושכם בלבד, ולכן אינו ניתן להעברה.



אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים

מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם באמצעות פיי פאל ובכרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.


האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?
כן, בקדס ניתן לבצע קנייה בתשלומים, ללא ריבית.


מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב יבוצע בסיום הכנת ההזמנה . השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.


מהו קוד קופון באתר?
קוד קופון הוא מספר הנשלח מעת לעת כהטבה ללקוחות קדס לקנייה באתר. במידה וקיבלת קוד קופון ניתן להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר.
קוד הקופון להקלדה מופיע בעמוד השני לאחר שאספת את כל הפריטים לסל והגעת לדף בחירת צורת המשלוח, באותו עמוד בצד ימין למטה תופיע השאלה: האם יש לך קוד קופון?


האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?
לא, התשלום מתבצע באמצעות פיי פאל או בכרטיס אשראי בלבד.



קנייה מאובטחת באתר

האם אתר קדס מאובטח ובטוח לקנייה?
האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיכם ואת פרטי כרטיס האשראי שלכם בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונכם אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלכם וסיסמתכם בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.



משלוחים ומעקב אחר הזמנות

מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?

1. איסוף עצמי מחנויות קדס קידס - חינם תוך 10 ימי עסקים

2. משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח עם שליח עד הבית או למקום עבודתך תוך 5 ימי עסקים 

3. משלוח עד הבית / לעבודה - 25 ש"ח 


תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?
במשלוח עד הבית
- לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך בתוך 6 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (במידה וההזמנה בוצעה עד השעה 14:00. במקרה בו ההזמנה התקבלה לאחר השעה 14:00 היא תטופל בעדיפות ראשונה בבוקר למחרת), באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג. *לידיעה: על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הינך שוהה רוב היום- בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך.

איסוף עצמי מהחנות - ניתן לאסוף את החבילה מחנות קדס קידס שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. עם הגעת המשלוח עבורכם אל החנות, ייצור איתכם נציג קדס קידס קשר טלפוני ואת ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות החנות. המשלוח יישמר עבורכם בחנות למשך 14 ימים.


מהו סטטוס ההזמנה שלי?
לאחר ביצוע הקנייה יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 3 ימי עסקים מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר. במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליך דוא"ל נוסף ובו אישור על כך שההזמנה בדרכה אליך.


האם ניתן להזמין פריטים מחוץ לגבולות ישראל?
כרגע לא ניתן לשלוח פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנך מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש. לחלופין, ניתן להזמין פריטים לחנות הקרובה לביתכם.


החזרות והחלפות

האם ניתן לבטל עסקה לפני קבלת הפריט?
כן, במידה והפריט עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה באם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 1700-702-322.


האם ניתן לבצע החזרה לפריטים שנקנו באתר?

בוודאי. קיימות שתי אפשרויות לבחירתך, ראי עמוד משלוחים והחזרות
באמצעות בוקסאיט, או באמצעות כל אחת מחנויות קדס קידס 


מהם התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?
כדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר וזאת במידה ולא בוצע בו שימוש: עליך להשיב את המוצר או לאחת מחנויות קדס קידס בצירוף חשבונית מקורית.
החזר כספי יבוצע עד 7 ימי עבודה.
פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
הלבשה תחתונה – אינה ניתנת להחזרה, על פי החוק.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.בכל שאלה בנושא זה נא לפנות אל שירות הלקוחות של קדס בדוא"ל: [email protected] בטלפון 1700-702-322 או בדף ה-Facebook שלנו Keds Israel.


כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?
עם קבלת הפריט למפעל יתבצע החזר כספי מלא לכרטיס האשראי


לקבלת זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.


אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?
אנא פנו אל שירות הלקוחות של קדס  בדוא"ל [email protected] או בטלפון 1700-702-322.


ביצעתי הזמנה, אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?
הזמנתך עלולה שלא להתבצע, אם פרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת, במקרה כזה שירות הלקוחות יצור עמך קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של קדס בדוא"ל [email protected] או בטלפון 1700-702-322


האם קיימת אחריות למוצרים?

כן, האחריות היא לשלושה חודשים ואינה כוללת שפשופים וחורים/קרעים בבד.