משלוחים והחזרות


  • משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 299 ש"ח 

  • קבלת החזר כספי מלא
    עד 30 ימים באחד מסניפי הרשת

*החזרת הפריטים בחינם תתבצע  באמצעות רשת החנויות של קדס קידס

משלוחים

אנו רוצים להעניק לך חווית שירות טובה ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה הביתה. אנו מציעים משלוח עד הבית, מעניקים החזר כספי מלא עד חודש ימים ומאפשרים החזרת פריטים על חשבוננו!

לפניך מידע על המשלוחים.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת
באמצעות הדוא"ל [email protected] או בטלפון 1700-702-322

אפשרויות המשלוח:

1. איסוף עצמי מחנויות קדס קידס - חינם תוך 7 ימי עסקים

2. משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח עם שליח עד הבית או למקום עבודתך תוך 3 ימי עסקים

3. משלוח עד הבית / לעבודה - 25 ש"ח 

זמני משלוח:
לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך בתוך 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (במידה וההזמנה בוצעה עד השעה 14:00. במקרה בו ההזמנה התקבלה לאחר השעה 14:00 היא תטופל בעדיפות ראשונה בבוקר למחרת), באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.

מעקב אחר הזמנה:
לאחר ביצוע הקנייה יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה. במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל נוסף ובו אישור על כך שההזמנה בדרך אליך.

איזורי שילוח:
ניתן לבצע הזמנה באתר קדס לכל איזורי הארץ, למעט איזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנה לחו"ל. במידה והנך שוהה באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתך מקום איסוף סמוך בתיאום מראש.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות -
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00 בטלפון 1-700-702-322.

 

החזרות

אם מאיזושהי סיבה הפריט לא מוצא חן בעיניך, המידה לא טובה, ברצונך לקבל החזר כספי מלא, ניתן לפנות אלינו ולבצע החזרה - זה נוח, זה קל וזה בחינם!
יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולהחזיר אותו אלינו עד 30 יום מיום הרכישה.

בפניך אפשרות להחזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר ב-65 חנויות ברחבי הארץ.
החלטת לבצע החזרה? אין בעיה! רשת החנויות של קדס קידס נמצאת עבורך בכל רחבי הארץ כך שביצוע ההחזרה נעשה בנוחות ובקלות. יש להגיע עם הפריט, כרטיס האשראי וחשבונית הקנייה המקורית.
ההחזר הכספי יתבצע במיידי בסניף בלבד.


בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליך להשיב את המוצר לקדס בצירוף חשבונית מקורית, ובנוסף: פריטי לבוש והנעלה צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
הלבשה תחתונה אינה ניתנת להחזרה או החלפה, על פי החוק.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

 

ביטול הזמנה באתר

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באתר במידה והפריט עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 1700-702-322.

במידה וההזמנה יצאה ממפעלנו -ניתן לבטל את ההזמנה בסניף בלבד על ידי ביצוע של החזר כספי מלא בסניף.

ביטול עסקה על ידי קדס
הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של קדס בדוא"ל: [email protected] או בטלפון 1700-702-322.