משלוחים, החזרות וביטולים

 
  • שליח חינם עד הבית
    בקניה מעל ₪199 

  • קבלת החזר כספי מלא
    עד 30 ימים מקבלת המשלוח


משלוחים

אנו רוצים להעניק לך חווית שירות טובה ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה הביתה. אנו מציעים משלוח עד הבית חינם בקנייה מעל ₪199, מעניקים החזר כספי מלא עד חודש ימים ומאפשרים החזרת פריטים על חשבוננו בסניפי הרשת.

לפניך מידע על המשלוחים.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת
באמצעות הדוא"ל [email protected] או בטלפון 1700-702-322

אפשרויות המשלוח:

1. משלוח חינם בקניה מעל ₪199 עם שליח עד הבית או למקום עבודתך עד 10 ימי עסקים (תכלס אנחנו מגיעים הרבה יותר מהר).

2. משלוח עד הבית / לעבודה  בקניה מעל 99 ש"ח - 15 ש"ח 

3. משלוח עד הבית / לעבודה בקניה עד 99 ש"ח - 25 ש"ח 

זמני משלוח:
לאחר קבלת ההזמנה ואישורה,  במידה והזמנה הינה הזמנה לבית החבילה תישלח אליך בתוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (במידה וההזמנה בוצעה עד השעה 14:00. במקרה בו ההזמנה התקבלה לאחר השעה 14:00 היא תטופל בעדיפות ראשונה בבוקר למחרת), באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.

מעקב אחר הזמנה:
לאחר ביצוע הקנייה יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה. במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא"ל נוסף ובו אישור על כך שההזמנה בדרך אליך.

איזורי שילוח:
ניתן לבצע הזמנה באתר קדס לכל איזורי הארץ, למעט איזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנות לחו"ל. במידה והנך שוהה באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם מולך מראש מקום איסוף סמוך.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות:
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00 בטלפון 1-700-702-322.

 

החזרות והחלפות

אם מאיזושהי סיבה הפריט לא מוצא חן בעיניך, המידה לא טובה, ברצונך לקבל החזר כספי מלא, ניתן לפנות אלינו ולבצע החזרה - זה פשוט וזה נוח!
יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולהחזיר אותו אלינו עד 30 יום מיום הרכישה.

אפשרויות החזרה/החלפה:

1. חינם בכל אחד מסניפי הרשת. יש להגיע עם הפריט, כרטיס האשראי וחשבונית הקנייה המקורית (זו שצורפה לחבילה). 
    החזר כספי יתבצע עד 14 ימים.

2. שליח מטעמנו יגיע עד אליך לביצוע החזרה/החלפה. השירות כרוך בעלות של 25 ש"ח.
    ניתן לתאם שליחות דרך שירות הלקוחות באמצעות הדוא"ל [email protected] או בטלפון 1700-702-322

בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו במוצר אחר עליך להשיב את המוצר לאחד מסניפי הרשת, או לשליח, בצירוף חשבונית מקורית.
שימו לב: פריטי לבוש והנעלה חייבים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש. על מוצרי הנעלה אין אחריות בגין שיפשופים\קרעים או חורים. הלבשה תחתונה ובגדי ים אינם ניתנים להחזרה או החלפה, על פי החוק. לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

בעת ביצוע החלפה בסניף ייתכן ועל הלקוח/ה יהיה להשלים את הפרש המחיר בין המוצר המוחזר והמוצר המוחלף. במידה ואין את המוצר הרצוי בסניפים יש אפשרות להחליפו למוצר אחר או לקבל החזר כספי בסניף עד 21 יום.
ביצוע החלפה באתר יתאפשר רק במקרים של החלפת מידה של פריט אשר נרכש באתר, לא ניתן לבצע החלפה של מוצר במוצר אחר. ההחלפה תתבצע באמצעות שליח עד הבית ע"י תיאום משלוח מול שירות הלקוחות.

 

ביטול הזמנה באתר

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באתר במידה והפריט עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות
בטלפון: 1700-702-322.

במידה וההזמנה יצאה ממחסני החברה - ניתן לבצע החזרה או החלפה עד 30 יום.

ביטול עסקה על ידי קדס

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של קדס בדוא"ל: [email protected]
או בטלפון 1700-702-322.